Brzydalek :)

W ostatnim wpisie wspomniałam o wyjazdowym hafcie - Wiejski Domek (na razie tylko połowa :) ) z The World of Cross Stitching nr 217 :)





Haftuje go na Aidzie 16 - i tu zaczęły się problemy. Zawsze używam 18-tki i wg mnie jest najlepsza - nie lubię zbyt dużych oczek i przy dwóch nitkach nie ma prześwitów. Przy 16-tce nie wiedziałam czy dwóch czy trzech nitek użyć. Długo nie umiałam się zdecydować, aż w końcu wyszło, że kwiatki zrobione są trzema nitkami, a wszystko pozostałe dwoma. I tam gdzie nitka była cieńsza krzyżyki są chude i widać prześwity, a tam gdzie gruba krzyżyki są za grube i koślawe nawet jak na mnie :(
Poza tym - zauważyłam to dopiero jak już duża część była zrobiona - kolory do siebie niespecjalnie pasują :( Za to Brzydalek ma jeden duży plus - bardzo fajnie się go haftuje (pomijam kanwe, chodzi mi o zmiany kolorów itp.) :) Może jak już będzie cały to będzie lepiej :) Całe szczęście, że idzie dosyć szybko :)

Dziękuję za wszystkie odwiedziny i komentarze! Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Króliczek gotowy :)

Króliczek gotowy :) Udało się go skończyć już kilka dni temu, później pranie, prasowanie i jest! :) Haftowałam ...