L jak Love

Nie spodziewałam się, że z tym obrazkiem pójdzie aż tak dobrze :) To chyba zasługa żywych kolorków, bo haftuje się go super :) Ostatnio pokazywałam malutki kawałek, dzisiaj mogę pokazać trochę więcej :)


Jest to wzór z Cross Stitchera z czerwca 2010 roku. Całość to będzie napis Love, także 1/4 obrazka już za mną :) Kolory są trochę inne niż we wzorze - przeznaczony był na jasną kanwę, ale to przecież nie problem.
Ostatnio tworzy się dużo więcej niż do tej pory i bardzo mnie to cieszy :) Oby tak zostało jak najdłużej. Miłego dnia :)

4 komentarze:

  1. Ale cudnie to wyglada na czarnym tle! :) Super kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff a tak się bałam że się nie nada na czarną kanwę :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna kanwa świetnie podkreśla kolory. Cudna literka :)

    OdpowiedzUsuń

Króliczek gotowy :)

Króliczek gotowy :) Udało się go skończyć już kilka dni temu, później pranie, prasowanie i jest! :) Haftowałam ...