Love - obrazek gotowy :)

Czas leci ekspresowo i chwilę mnie tu nie było, ale obrazek wcale nie leżał zapomniany ;) Nawet więcej niż jeden obrazek! Jeden z nich udało mi się dokończyć - literki które pokazywałam ostatnio, teraz już w całości :)


Ostatnia literka z bliska:



Sama nie wiem która literka najbardziej mi się podoba - strzelałabym, że pierwsza albo ostatnia, chociaż podobają mi się wszystkie cztery :)

Chciałabym ten hafcik wykorzystać jako poduszkę - tu będzie potrzeba trochę czasu, bo nigdy nic nie szyłam, a strasznie chciałabym to umieć :) Narazie nie mam sprzętu, ale kiedy tylko będzie okazja to będę musiała spróbowa.

 Drugi obrazek to coś co chciałam już zacząć jakiś czas temu, na razie nie jestem jeszcze pewna co z tego wyjdzie, ale o tym następnym razem.
Dziękuję za wszystkie odwiedziny :) Miłego dnia :)

5 komentarzy:

  1. Genialny! Mi sie podoba V - Lubie sloneczniki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja znowu lubię jak dużo się dzieje :) dlatego albo L albo E :)

      Usuń
  2. Przepiękny hafcik :) Podoba mi się każda literka z osobna, jak i całość.
    Będzie fantastyczna poduszka!

    OdpowiedzUsuń

Króliczek gotowy :)

Króliczek gotowy :) Udało się go skończyć już kilka dni temu, później pranie, prasowanie i jest! :) Haftowałam ...