Wszystko jest ok

Przeglądając reddita trafiłam na pewien obrazek i wiedziałam, że muszę go zrobić :D Jakbym widziała siebie :D Wzór był darmowy (można go znaleźć tutaj), kolory trochę zmieniłam pod siebie i tak wyszło:


Oryginalny obrazek wygląda tak: (tutaj też jego historia). Całość ma ok 8cm, haftowany na aidzie 18ct z DMC.


I dokładnie tak wyglądam ja, haftując zamiast się uczyć i pisać pracę :D Wszystko się dookoła pali, ale jest ok ;)
To taka szybka aktualizacja przed świętami - do końca roku jeszcze kilka dni, dużo pracy przede mną, a plany na przyszły rok ogromne :) Za kilka dni podsumowanie roku, w nim będzie trochę więcej zdjęć, a tymczasem życzę wesołych świąt! Wszystkiego dobrego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Króliczek gotowy :)

Króliczek gotowy :) Udało się go skończyć już kilka dni temu, później pranie, prasowanie i jest! :) Haftowałam ...