Kot Czarownik Gotowy

Szybko poszło - jak tylko skończyłam poprzednią kwiatową dziewczynkę wzięłam się za kota czarownika. Haftowało się na tyle fajnie, że postępy było widać prawie od razu. Chciałam zrobić z tego dwa wpisy, ale mnie tak wciągnęło, że zamiast pisać haftowałam dalej, aż skończyłam cały obrazek :)




Kilka dni później prezentował się już tak:






Podsumowując pracę nad tym obrazkiem - polubiłam się z lnem :) Teraz już wiem, że bardziej mi odpowiada, bo jest zdecydowanie miększy od kanwy. Poza tym podoba mi się w przypadku obrazków bez pełnego tła :) Na pewno będę jeszcze z niego korzystać.  Wzór to La Charabosse od firmy Nimue, kanwa to Belfast 32ct. Z jednej strony cieszę się, że kolejny obrazek ukończony, a z drugiej strony haftowało się tak fajnie, że aż szkoda że już się skończył :)

5 komentarzy:

  1. Piekny-) hafty bez tla lepiej wygladaja na lnie...szkoda, ze niewszyscy to rozumieja-( pozdr.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale ważne, że autorom się podobają a haftowanie i efekt końcowy sprawiają przyjemność :)

      Usuń
  2. Fajne hafty mają to do siebie, że najpierw mamroczesz jak to ciężko, albo wolno idzie, a jak skończysz to trochę smutno, że poszło za szybko;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały kocur! Oj mają tę koty magię w sobie i teraz już wiadomo czemu - naprawdę czarują. :) Piękny haft.

    OdpowiedzUsuń

Króliczek gotowy :)

Króliczek gotowy :) Udało się go skończyć już kilka dni temu, później pranie, prasowanie i jest! :) Haftowałam ...