Origami - Kusudama 12

To już moja 12 kusudama, ale tym razem muszę powiedzieć, że nie jestem do końca zadowolona. Samo składanie było łatwe, bo to te same moduły co zawsze, tylko tym razem chyba za bardzo je upakowałam, zrobiły się za duże i za nic nie umiałam ich zszyć :( 4 albo 5 razy urywałam nitki i musiałam zaczynać od nowa.


Ogólnie to podoba mi się, ale liczyłam na coś trochę innego ;) Składałam 1 dzień, z 24 niebieskich kartek 7x7cm i 48 białych i żółtych 6x6cm, w sumie 72 moduły :) Ta kusudama jest częścią większego planu, w połowie już gotowego :)


4 poprzednie kusudamy, jeszcze drugie tyle i myślę, że będzie gotowe :) Ja składam dalej, a Wam życzę miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Króliczek gotowy :)

Króliczek gotowy :) Udało się go skończyć już kilka dni temu, później pranie, prasowanie i jest! :) Haftowałam ...