Króliczek - ciąg dalszy

Króliczek już blisko końca :) W ciągu ostatnich dni znalazło się kilka dni przerwy od haftowania - tu coś do zrobienia na studia, tu paznokcie - ostatnio jedno z moich ulubionych zajęć ;) Trafiliśmy też tydzień temu na giełdę minerałów a dzisiaj giełdę terrarystyczną. Mamy nawet pierwsze sztuki do kolejkcji :)


Kilka dni temu króliczek wyglądał tak:


Już wtedy chciałam pokazać postępy, ale wciągnęło mnie spowrotem haftowanie i dokończyłam buzię króliczka.


Została czapka, bakstitche i koniec :) Wzór jest śliczny :) Coś czuję, że zrobię jeszcze coś z tej serii :) Efekt końcowy mam nadzieję pokazać w ciągu najbliższych dni.
Do zobaczenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Króliczek gotowy :)

Króliczek gotowy :) Udało się go skończyć już kilka dni temu, później pranie, prasowanie i jest! :) Haftowałam ...