Króliczek cz.1

Ostatnio przeglądając blogi i Pinterest (ostatnio moja ulubiona strona :) ) zauważyłam wzory rosyjskich projektantek i jestem zachwycona! Akurat nie miałam jeszcze wybranego żadnego nowego wzoru do wyhaftowania, więc szybko zabrałam się za jeden z nich :)

Tak wyglądał po pierwszych dniach pracy:


Tak było już niedługo później :)


Nie mogłam się doczekać jak będzie wyglądać z backstitchami, więc tyle ile mogłam, tyle zrobiłam i jestem baaaardzo zadowolona :)


Haftuje dwoma nitkami Ariadny, kolory wybierałam sobie sama. Lekko też je zmieniłam, bo w oryginale sukienka jest bardziej różowa niż u mnie. Część kolorów jest mieszana, żeby uzyskać ładne przejścia kolorów, trafiło się też kilka ćwierć-krzyżyków. Haftując ten obrazek zaczęłam mocno zastanawiać się nad techniką haftowania - chciałabym robić dużo równiejsze krzyżyki i nad tym muszę pracować.

W tej chwili powstało już troszke wiecej, bo zaczęłam już haftować uszka i łapki. Chciałam postępy pokazać już wcześniej ale ciężko było się oderwać od obrazka :)

Zapisałam się też na candy w Katerina&Sztuka

http://katerina2805.blogspot.ie/

Wracam do pracy :) Dziękuje za odwiedziny :) Miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Zapraszam też do mnie na Candy :) http://grandmothermartha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te króliczki:) Czekam na dalszą odsłonę hafciku i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Króliczek gotowy :)

Króliczek gotowy :) Udało się go skończyć już kilka dni temu, później pranie, prasowanie i jest! :) Haftowałam ...