Culinary Cats *2*

Teraz już wiem dlaczego odechciało mi się je haftować - kolory są strasznie podobne i zmieniają się co chwile, a w dodatku bardzo źle je dobrałam :( Dlatego dół obrazka będzie miał trochę inne kolory niż góra, mam tylko nadzieję, że nie będzie tego widać :( Jak na razie dokończyłam górę, ale jej też się lepiej zbyt dobrze nie przyglądajcie :P


Backstitche to trochę moja radosna twórczość, ale ja się tym nie przejmuję :P Tak samo drobne błędy w krzyżykach :P Dopóki ich bardzo nie widać - jest dobrze :)Przecież nie chodzi o to, żeby było pięknie i technicznie idealnie, prawda? :) Akurat ten obrazek zależy mi na tym, żeby był dokończony, dlatego nie będę się tym martwić :P
Ja wracam do haftowania, a wszystkim  dziękuję za odwiedziny! :)
 Miłego dnia!


2 komentarze:

Króliczek gotowy :)

Króliczek gotowy :) Udało się go skończyć już kilka dni temu, później pranie, prasowanie i jest! :) Haftowałam ...