Postanowienie noworoczne

Chciałam nie wymyślać sobie żadnych postanowień noworocznych, ale już jakoś tak głupio mi było od lipca patrzeć na blog i nic nie pisać. Nie lubię wrzucać postów, w których nie mam żadnej pracy do pokazania, ale w tym roku postanowiłam, że będę pisać posty co najmniej raz w tygodniu - czyli moje postanowienie to takie 2 w 1 - żeby pisać, muszę więcej haftować (albo chociaż haftować szybciej ;) ). Na razie się zastosowałam i mam zimowe kalendarze:



Kanwa Aida beżowa 18, muliny Ariadna, kolory jak zwykle sama wybierałam. Chciałabym już jak najszybciej go skończyć bo ciągnie się i ciągnie ten kalendarz. A tyle wszystkiego czeka w kolejce :) 4 jeszcze do zrobienia, więc wracam do nich :) Dalej tylko nie wiem jak je wykorzystać :P

Miłego dnia i zapraszam ponownie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Króliczek gotowy :)

Króliczek gotowy :) Udało się go skończyć już kilka dni temu, później pranie, prasowanie i jest! :) Haftowałam ...