Aktualizacja - Letnie Kwiaty

Wszystkiego najlepszego w nowym roku :) Przeglądając podsumowania zeszłego roku na różnych blogach pomyślałam, że i u mnie przydałaby się aktualizacja :)
Nie przestałam haftować - powolutku ciągle sobie coś tworzyłam i w końcu udało się skończyć








Obrazek pochodzi z Cross Stitch Crazy nr 194. Haftowałam na białej Aidzie 18, mulinami Ariadna. Kolory wybierałam sama :) Obrazek nie jest bardzo duży - 19cm x 15cm.
Kolory są żywe, ale kwiaty przecież też takie są :) Haftowało się je naprawdę fajnie - kolorów nie było bardzo dużo, tylko całe krzyżyki. Backstitchy trochę więcej, ale akurat je lubie najbardziej :)
Poza tym kontynuowałam obrazki z kalendarza adwentowego i zaczynam powoli kolejny większy obrazek :) Hafciarska lista życzeń ciągle rośnie, ale o tym następnym razem :)
Dziękuje za wszystkie odwiedziny :) Miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. Kwiaty bardzo mi się podobaja. Śliczny haft.
    Tak to zwykle jest u hafciarek, że plany mają wielkie, tylko nieco trudniej z realizacją, bo przecież doby nie da się rozciągnąć :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też uwielbiam backstiche:) Piękny kwiaty a kolory ...cudowne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Króliczek gotowy :)

Króliczek gotowy :) Udało się go skończyć już kilka dni temu, później pranie, prasowanie i jest! :) Haftowałam ...